środa, 28 maja 2014

INFO2

Przepraszam ale mam remont w domu i dodam rozdział dopiero w weekend.
A nie wiem czemu ale  przy ostatnim rozdziale było mało komentarzy, nie wiem czy to z powodu złego rozdziału ( nie bójcie się  i piszcie co sądzicie, ja nie gryzę :P ), czy jeszcze jakiegoś innego. Ja na prawdę nie proszę o jakieś elaboraty, może być nawet zwykła kropka lub "przeczytałem". Każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny i miło by było, widzieć ich coraz więcej.
I sorki bo wam trochę potrułam...

1 komentarz:

  1. "- Dlaczego tak się mnie boisz, Laura?
    - Ponieważ jesteś zły! Zabijasz ludzi, ranisz ich w tak brutalny sposób! Jak mam się ciebie nie bać?
    - Cóż, z jednego powodu. Nadal żyjesz, nie? Może nie na długo, ale tutaj jesteś, prawda?"


    Serdecznie zapraszam na pierwszy rozdział Incomprehensible

    Mam nadzieję, że odwiedzisz mojego bloga, wyrazisz swoją opinię na temat mojego opowiadania oraz jak ci się spodoba zaobserwujesz. Dziękuję xx

    OdpowiedzUsuń